niedziela, 4 października 2020

10 faktów o mnie - odświeżona wersja

 Cześć kochani 😘


Przychodzę dzisiaj z postem, do którego zostałam nominowana przez @magnieszka.pisarz, czyli #10faktówomniechallenge , za co bardzo dziękuję ☺




Jako że coś podobnego robiłam z dobry rok temu na blogu pomyślałam, że to świetny pomysł na małe odświeżenie i dodanie czego tutaj, abyście mogli mnie lepiej poznać 😉

✨1 - Moje pierwsze recenzje książkowe pisałam do gazetki szkolnej w gimnazjum.

🌊2 - Uczęszczałam do technikum organizacji reklamy. W tamtym czasie przez dwa lata zrobiłam sobie przerwę od pisania recenzji, ale po dwóch latach uczęszczania tam założyłam bloga, na który dodaję coś od czasu do czasu.

✨3 - Moja przygoda z pisaniem rozpoczęła się w 6 klasie podstawówki i trwa po dziś dzień.

🌊4 - Obecnie jestem na drugim roku studiów na Uniwersytecie Śląskim na kierunku Sztuka Pisania.

✨5 - Zapewne to wiecie, ale uwielbiam wszelkie morskie motywy w książkach. Uwielbiam czytać o morzu, gdy nie mogę na nie patrzeć i podziwiać.

🌊6 - Gdybym była jakąś postacią z anime byłabym Usagi - nie, nie mam żadnych magicznych mocy i niestety kota, ale mam prawie dokładnie takie samo szczęście, jak i pecha tak jak ona 😂

✨7 - Uwielbiam Mitologię Grecką. Bardzo lubię również Mitologię Hinduską oraz Nordycką.

🌊8 - Od lutego wymieniam się korespondencją, o czym zawsze marzyłam. Zawsze sobie wyobrażałam, jak dostaję taki list i go czytam. Cieszę się, że udało mi się to marzenie niespodziewanie w tym roku spełnić. (Jeśli ktoś z was miałaby ochotę ze mną wymieniać się listami, to jestem otwarta na nowe znajomości listowe 😉).

✨9 - Od niedawna powróciła do robienia papierowych (wyklejanych) zakładek. Ponadto od czasu do czasu lubię porobić jakąś grafikę w Canvie.

🌊10 - Chciałabym kiedyś zostać szczęśliwą posiadaczką maszyny do pisania.

A do zabawy zapraszam @niekryta.recenzja oraz @karmelkowyheros 💙

I to by było na tyle ☺

Miłego popołudnia moi mili.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytelniczka z Księżyca , Blogger