niedziela, 29 października 2017

#5 Halloween w innej odsłonie - czyli recenzja serialu Once Upon A Time

Podobny obraz

No to tak, zacznijmy od tego, że niedawno można już obejrzeć najnowsze cztery odcinki siódmego sezony OUAT. A najnowszy jeśli ktoś się orientuje po zwiastunach lub jeśli tak jak ja obejrzał już odcinek. posiada tematykę właśnie ze świętem Halloween. Tak poza tym serial sam w sobie jest magiczny, opowiada historię postaci z baśni, które zapomniały o swoim pochodzeniu, rodzinie oraz prawdziwej miłości, z powodu klątwy, którą rzuciła Zła Królowa Regina. Postacie te żyją w miasteczku Storybrooke, gdzie wiodą zwyczajne życie. Czas tam się zatrzymał, aż do dnia kiedy nie pojawia się Emma, dziecko, a raczej już dorosła kobieta, matka Henry'ego Millsa, który wierzy, iż uda jej się zdjąć klątwę i przypomnieć wszystkim mieszkańcom, kim tak naprawdę są. Oczywiście jest pewien problem, a raczej dwa tyci problemy:

1. Regina będzie próbować na wszelkie sposoby pozbyć się Emmy z miasta.
2. Emma nie wierzy w magię.

Co z tego więc wyniknie? Zobaczcie sami, bo osobiście gdy się natknęłam się na ten serial na Fox'ie zostałam oczarowana, jak niesamowicie przedstawili baśnie, w trochę może zmieniony sposób oraz jak toczą się dalsze losy postaci, poza zakończeniem opowieści, jakie znamy z dzieciństwa. Akcja z sezonu na sezon, jest coraz bardziej ciekawsza, a każdy odcinek skrywa kawałek układanki, godny rozproszonego po świecie lustra Królowej Śniegu. Pojawiają się również postacie znane z najnowszych ekranizacji Disney'jak np. Elsa czy Merida. Serial na taką pogodę jest genialny, a obecnie wychodzi co tydzień nowy odcinek siódmego sezonu, który uważałam, że będzie już przesadą, ale jak się potem okazało wcale się nie zawiodłam. Jak dla mnie będzie to wspaniałe dokończenie serialu.

A tutaj macie popularne cytaty, które zachęcą was jeszcze bardziej, do obejrzenia serialu:

"Magia zawsze ma swoją cenę"

"Każdy zasługuje na szczęśliwe zakończenie"

"Nikt inny nie decyduje o moim losie, tylko ja"

"Miłość jest najpotężniejszą magią"

"Dobro przegrywa. Dobro zawsze przegrywa, bo musi grać fair"

"Wierzę i chcę, aby inni zobaczyli światło"

~~Selene~~

P.S. Prawda że ten plakat jest obłędny? <3 ^_^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytelniczka z Księżyca , Blogger